Prijsstijging 2020. Bestel NU nog aan de beste prijs! | 1 GRATIS monteerbasis bij aankoop eSafe pakketbus! | Producten Adezz: GRATIS geleverd v.a. € 100.

Voldoe aan onderstaande leveringsvoorwaarden om te genieten van een levering aan huis.

Leveradres

Geef tijdens uw bestelling aan op welk adres u uw bestelling wenst te ontvangen. Dit leveradres kan uw eigen huisadres zijn, maar ook een ander adres. Het is niet mogelijk om uw bestelling op een postbusadres te laten bezorgen.

Het pakket wordt tot op de stoep of op de oprit geleverd, mits de bereikbaarheid dit toelaat en verantwoord is. Het leveringsadres en de weg daarnaar toe, moeten toegankelijk zijn voor een vrachtwagen. Indien dit niet het geval is, kunnen meerkosten aangerekend worden.

Levering is geen plaatsing.

Levertijd

De levertijd staat vermeld in werkdagen; daarbij tellen de zaterdagen, zondagen en feestdagen niet mee.

Verpakking

Om onze goederen te verpakken, denken wij aan het milieu: wij hergebruiken de dozen, paletten ... van onze leveranciers. Daarnaast voegen we er extra schokdempers aan toe zodat uw bestelling zo goed mogelijk beschermd is tijdens het transport.

Leverancier

Afhankelijk van de formaat en gewicht van de bestelling wordt de levering verzorgd door:

  • bpost;
  • dpd;
  • Hendrickx Groep;
  • transportfirma gekoppeld aan de leverancier;
  • ‘t Hoveniersbedrijf bvba.

Levering door bpost

Vertel bpost waar ze je pakjes mogen leveren als je niet thuis bent via www.bpost.be/mijnvoorkeuren.

Leveringsmoment

U bent op de aangegeven leverdag aanwezig en bereikbaar op het opgegeven telefoonnummer.

Bestellingen geleverd door ‘t Hoveniersbedrijf bvba of transportbedrijf 

Er dient iemand aanwezig te zijn om de goederen in ontvangst te nemen en te helpen bij het lossen van het pakket. Indien vooraf aan Hof-Shop gecommuniceerd, mag dit ook een aangestelde persoon zijn. Indien niemand aanwezig blijkt te zijn bij de eerste levering, zal de levering niet kunnen doorgaan. Er wordt dan een tweede leverdatum afgesproken (extra kost voor klant).

Bestellingen geleverd door BPost

Is er niemand thuis, dan laat de bezorger een kaartje achter in de brievenbus. Hierop staat welke mogelijkheden er zijn voor het ontvangen van het pakket. Heeft de postbode geen briefje achtergelaten? Bekijk dan de status van de levering bekijken op de website van BPost. Voor vragen kan u contact opnemen met onze klantenservice klantendienst@hof-shop.be.

Geleverde goederen

Al onze producten worden met de grootste zorg verpakt voor transport. De verpakking en/of het wegwerppallet van het product wordt niet door de leverancier teruggenomen.

De klant dient de geleverde goederen bij inontvangstneming, in aanwezigheid van de transporteur, te controleren op kwaliteit en aantal. Zichtbare schade aan de verpakking en/of goederen dienen gedetailleerd genoteerd te worden op de afzendnota van de transporteur.

Eventuele onzichtbare schade en niet-conforme leveringen dienen binnen drie dagen na ontvangst van de goederen te worden gemeld aan klantendienst@hof-shop.be.

Bij vaststelling van een gebrek dat slechts na de levering kon worden vastgesteld moet de klant Hof-Shop.be zo snel mogelijk inlichten.

In ieder geval dient elk gebrek binnen een termijn van twee maanden na vaststelling ervan door de klant te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging.

De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, of elk ander abnormaal of incorrect gebruik.

Defecten die zich manifesteren na een periode van zes maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de klant.

De klant heeft een schadebeperkingsplicht; hij is verplicht alle voorzieningen te treffen om elke directe of indirecte schade te voorkomen of te beperken.

Onvolledig of beschadigd bezorgde producten

Hof-Shop verpakt haar producten met de grootste zorg voor transport om zo de artikelen in een goede staat bij u te bezorgen. Ook worden de artikelen voor verzending nauwgezet nagekeken op schade. Helaas kan er soms iets misgaan.

Ontvangt u een beschadigd pakket of artikel?

De klantenservice handelt het verder met u af en zal u vragen om:

  • een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij het pakketlabel zichtbaar is;
  • een foto van het geopende pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking in het pakket duidelijk zichtbaar zijn;
  • een foto van alle binnenverpakkingen die u aantreft in de verpakking;
  • een foto van de gehele omvang van het artikel;
  • een close-up foto van de schade van het artikel.

Verzendkosten

De verzendingskosten worden tijdens het bestelproces duidelijk vermeld. De tarieven bedragen in België 45 euro voor producten die met onze transportfirma verzonden worden. Naar Nederland kan de verzendkost gaan tot 90 euro. Producten die met Bpost worden verzonden hebben een andere, lagere verzendingskost.

Indien niet aan de leveringsvoorwaarden wordt voldaan, zullen de extra kosten worden doorgerekend aan de klant.

Aanbod en overmacht

Elk aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door Hof-shop.be.

Hof-Shop.be kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het niet beschikbaar zijn van een product. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

Hof-Shop is niet aansprakelijk voor vertragingen in de uitvoering of voor een niet-uitvoering van onze verbintenissen omwille van gebeurtenissen buiten onze normale controle. Hieronder vallen bijvoorbeeld productieonderbrekingen, werkkrachten, transportvertragingen, stakingen, werkonderbrekingen, die zowel onszelf als onze leveranciers kunnen raken, ook al zijn deze voorzienbaar.

Hof-Shop.be is gerechtigd een bestelling te weigeren ingevolge een ernstige tekortkoming van de klant met betrekking tot bestellingen waarbij de klant betrokken is.

Product toegevoegd aan verlanglijst
Product toegevoegd aan vergelijking

Hof-Shop gebruikt cookies om uw surfervaring op onze webshop persoonlijker en beter te maken.
Door gebruik te blijven maken van onze webshop, geeft u toestemming en gaat u akkoord met het gebruik van de cookies. Meer weten.